Hotel Housekeeping System
Το Hotel Housekeeping System είναι μια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση καθημερινών εργασιών καθαριότητας και οργάνωσης σε ξενοδοχειακές μονάδες. Συνδυάζει Desktop Web-based εφαρμογή και mobile εφαρμογή, προσφέροντας πλήρη έλεγχο σε πραγματικό χρόνο.
Hotel Housekeeping Desktop
-
Ανάθεση εργασιών καθαριότητας
-
Δυνατότητα επιλογής δωματίου/χώρου, καμαριέρας και τύπου εργασίας.
-
Υποστήριξη “Extras” (π.χ. επιπλέον καθαριότητα, αλλαγή σεντονιών κ.λπ.).
-
-
Αυτόματη παρακολούθηση εργασιών ημέρας
-
Δυναμικός πίνακας με όλες τις τρέχουσες εργασίες.
-
Ζωντανή ανανέωση ανά λίγα δευτερόλεπτα χωρίς refresh.
-
Ειδοποίηση με ήχο & οπτική επισήμανση όταν ολοκληρωθεί μια εργασία.
-
-
Διαχείριση κατάστασης εργασιών
-
Καταγραφή ώρας έναρξης, ολοκλήρωσης, συνολικής διάρκειας & idle χρόνου.
-
Χρωματική επισήμανση ανάλογα με την κατάσταση (Σε αναμονή, Σε εξέλιξη, Ολοκληρώθηκε, Ακυρώθηκε).
-
Ειδική επισήμανση για “Αναχώρηση” (departure) ώστε να προτεραιοποιούνται.
-
-
Διαχείριση προσωπικού & χώρων
-
Προσθήκη/επεξεργασία καμαριερών και δωματίων.
-
Ορισμός ρόλων προσωπικού και αυτόματη ανάθεση.
-
-
Λειτουργίες real-time
-
Δυνατότητα διαγραφής και επεξεργασίας εργασίας απευθείας από τη λίστα.
-
Modal παράθυρο για άμεση αλλαγή καμαριέρας, τύπου εργασίας ή δωματίου.
-
-
Σύστημα διαλείμματος
-
Δυνατότητα καταγραφής έναρξης/λήξης διαλείμματος προσωπικού.
-
Αυτόματη απενεργοποίηση όταν ολοκληρωθεί.
-
Κεντρική Οθόνη Διαχείρισης
Οθόνη Αναφορών
Δυνατότητες Mobile Εφαρμογής
-
Πρόσβαση από κινητά & tablets
-
Καμαριέρες και Reception βλέπουν τις εργασίες σε πραγματικό χρόνο.
-
Ειδική Οθόνη προβολής ανάθεσης βλαβών για τον Συντηρητή.
-
-
Λίστα εργασιών με ταξινόμηση
-
Αυτόματη ταξινόμηση ανά δωμάτιο (101, 102, 103…).
-
Εύκολη παρακολούθηση καθημερινών αναθέσεων.
-
-
Ενημέρωση κατάστασης από κινητό
-
Η καμαριέρα μπορεί να αλλάξει την κατάσταση της εργασίας (π.χ. “Ξεκίνησε”, “Ολοκληρώθηκε”).
-
Καταγραφή χρόνου για reporting.
-
-
Διαχείριση Βλαβών για τον Συντηρητή
-
Ανάθεση βλάβης απο την καμαριέρα
-
Ανάθεση βλάβης απο την Διαχείρηση
-
-
Ηχητικές Ειδοποιήσεις
-
Δυνατότητα ηχητικής ειδοποίησης στην Οθόνη διαχειρηστή, όταν ολοκληρώνεται μια εργασία σε δωμάτιο.
-
-
Αναφορές
-
Λεπτομερείς αναφορές με πολλαπλά φίλτρα, στατιστικά χρόνου – απόδοσης
-
Οφέλη για το ξενοδοχείο
Το Hotel Housekeeping System είναι ο έξυπνος βοηθός για κάθε ξενοδοχείο που θέλει να οργανώσει τις ομάδες καθαριότητας, να παρακολουθεί τις εργασίες σε πραγματικό χρόνο και να προσφέρει ανώτερη εμπειρία στους επισκέπτες του.
Παραγωγικότητα
Παραγωγικότητα και καλύτερη διαχείριση χρόνου, με λεπτομερή στατιστική ανάλυση.
Εικόνα Κατάστασης
Μείωση λαθών και ξεκάθαρη εικόνα της κατάστασης κάθε δωματίου.
Εμπειρία Πελάτη
Άμεση επικοινωνία μεταξύ ρεσεψιόν – housekeeping. Καλύτερη εμπειρία πελάτη με ταχύτερη προετοιμασία δωματίων
Ευέλικτη Λειτουργία
Ευέλικτη λειτουργία μέσω browser (application) και mobile εφαρμογής
HOTEL HOUSKEEPING
Μια άριστη τεχνολογική επένδυση στο ξενοδοχείο σας
Απογειώστε τη διαχείριση του ξενοδοχείου σας!
Με το Hotel Housekeeping οργανώνετε εύκολα τις εργασίες, παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο την πρόοδο και εξασφαλίζετε κορυφαία εμπειρία για τους πελάτες σας
Μην αφήνετε την καθαριότητα στην τύχη – κάντε την τεχνολογικό σας πλεονέκτημα!
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για παρουσίαση & demo της εφαρμογής.